بذر

بذر و 4 فایده کاشت گیاهان برای #بهبود سبک زندگی و سلامت روان

حس خوب باغبانی- بذر

بذر به زندگی امیدی دوبراه می‌بخشد. وقتی بسیاری از ما به زندگی گیاهی فکر می کنیم، واقعاً گیاهان را با زندگی مرتبط نمی دانیم، بلکه زندگی گیاهی را در نظر می گیریم. آیا تا به حال تو را از دست داده ام؟ منظور من این است که گیاهان در واقع بسیار بیشتر از آنچه ما تصور می کنیم به وجود ما گره خورده اند. گیاهان نه تنها از طریق مصرف خود از زندگی حمایت می کنند، بلکه هوا را تصفیه کرده و اکسیژن تولید می کنند.

زیبایی کاشت بذر آنها نشاط آور است. آنها سایه، خانه، غذا و سرپناهی برای تعدادی از حشرات و گونه های جانوری که برای بقای ما ضروری هستند، از جمله زندگی خودمان فراهم می کنند. ارگانیک اگری ارائه دهنده سالادها، سبزی ها، سبزی ها و سبزیجات از نظر فیزیکی برای ما مفید هستند. اما آنچه ممکن است نادیده بگیریم، نسبت های مثبت آنها در سطح طبیعی است… آن قلمرو درونی که در آن چیزهای واقعی زندگی می کنند.

فهرست عناوین

1 – روابط بهتر یکی از مزیت های کاشت بذر است.

2-  وجود گیاهان زنده به دلایل زیادی کیفیت زندگی را بهبود می بخشد.

 3 – بهبود حافظه و تمرکز عاملی برای زندگی عمیق تر

4-  گیاهان شما را شادتر می کنند و به زندگی طراوت می‌دهند

پاسخ سوالات متداول خود را در زمینه فواید گیاهان بپرسید؟

فهرست تصاویر

کاشت 1 در باغ

کاشت 2 در گلدان

 1 – روابط بهتر یکی از مزیت های کاشت بذر است.

آه بله، جنبه معنوی رابطه ما با گیاهان. واقعا جذابه ما دیگر نمی‌توانیم فهرستی از مزایایی را که از رابطه همزیستی با جهان طبیعی به دست می‌آید نادیده بگیریم.هماهنگی با محیط اطرافتان برای داشتن یک زندگی هماهنگ تر و شادتر کلیدی است و کاشت درختچه ها، گیاهان و گل ها در اطرافتان مکانی عالی برای شروع است.اگر نمی توانید خودتان آنها را بکارید و آنها را بکارید، آنها را از یک نهالستان محلی یا فروشگاه گیاهان مانند ارگانیک اگری بخرید. در ادامه کاشت 1 را ببیند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات900 کلمه
مدت مطالعه9 دقیقه

2-  وجود گیاهان زنده به دلایل زیادی کیفیت زندگی را بهبود می بخشد.

تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که زمان بیشتری را در فضای باز با گیاهان می‌گذرانند، روابط بهتری با دیگران دارند، زیرا آنها دلسوزتر هستند – بنابراین درگیر شوید، عزیزانتان از شما تشکر خواهند کرد. مطالعات ثابت کرده است که بیماران بستری در بیمارستان و کسانی که در خانه با بذر کشت می‌کنند در محیط نزدیک خود بهبود می یابند.

کاشت گیاه- بذر

کاشت گیاه- بذر- ارگانیک اگری

کاشت 1 در باغ

بهبودی سریع را تجربه کردند، زودتر احساس بهتری کردند. با عوارض جانبی کمتری نسبت به افرادی که هیچ گیاه زنده ای در اطراف خود نداشتند، روی پای خود بازگشتند. بخشی از طبیعت بودن طبیعت ماست و زمانی که از این طریق با زندگی ارتباط برقرار کنیم پاسخ می دهیم و بهتر عمل می کنیم. ارگانیک اگری ارائه دهنده انواع بذر مناسب برای شماست.

شماره 3 – بهبود حافظه و تمرکز عاملی برای زندگی عمیق تر

علاوه بر اثرات آرام بخشی که بودن در اطراف و کار با گیاهان بر روی شخص (حتی برای مدت کوتاهی) می گذارد، داشتن گیاهان زنده organic-agri.ir برای پرورش و لذت بردن نیز توانایی قابل توجهی در بهبود حافظه ما دارد. شکی نیست که داشتن گیاهان برای پرورش، آبیاری، بذر گیاه  یا حتی لذت بردن از آن، مغز را تمرین می دهد، اندورفین را آزاد می کند و حافظه را بهبود می بخشد. در ادامه کاشت 2 را ببیند.

4-  گیاهان شما را شادتر می کنند و به زندگی طراوت می‌دهند

آیا تا به حال کودک گل ناراضی را دیده اید؟ من این کار را نکردم و دلیلی برای آن وجود دارد. حتی فروشندگان organic-agri.ir در گوشه شلوغی که مشغول فروش گل هستند، لبخند می زنند (ممکن است به خاطر همه پول هایی باشد که به دست می آورند). شوخی می کنم. یک علم پشت بذر گیاه آن لبخند نهفته است.

کاشت در بستر مناسب- بذر

کاشت در بستر مناسب- بذر- ارگانیک اگری

کاشت 2 در گلدان

وقتی اطراف خود را با زیبایی طبیعی گل ها احاطه می کنیم، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد سطح استرس ما کاهش می یابد، احساس سبکی می کنیم و افکار ما امیدوارتر و خوش بینانه تر می شوند. گیاهان و جانوران هم برای چشم و هم برای ذهن مفید هستند. organic-agri.ir انواع بذر گیاه را با قیمت مناسب به شما تحویل می‌دهد.

نه تنها زیبایی زیبایی شناختی که آنها به نمایش می گذارند، بلکه زنده بودن رنگ های آنها و مهمتر از همه، عطر آنها می تواند حالتی را القا کند که با خیال راحت می توان آن را سرخوشانه توصیف کرد. مدت‌هاست که عطرها به عنوان محرک خاطرات خوش و القای احساس کلی خوش‌حالی پس از کاشت بذر گیاه شناخته شده‌اند.

پاسخ سوالات متداول خود را در زمینه فواید گیاهان بپرسید؟

  • معنای جدیدی به اصطلاح قدیمی “قدرت گل!” چیست؟

در واقع اجداد ما نیز به فواید گیاه بر روح و روان آگاه بودند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی مزیت ها به طور علمی ثابت شده اند.

  • گیاهان یک هک بهره وری هستند، یعنی چه؟

وجود گیاهان و درختچه ها و همچنین گل ها و حتی درختان کوچک در محیط کار باعث ایجاد محیط راحت تر برای کارگران می شود که منجر به افزایش تولید می شود.

  • اثر گیاه بر شغل فرد چیست؟

مطالعات محیط های کاری نشان می دهد که کارگران بهره وری بیشتری دارند، کار کمتری را از دست می دهند و زمانی که در محیط طبیعی تری کار می کنند که شامل گیاهان، گل ها و/یا درختان می شود، به طور کلی سالم تر و از شغل خود شادتر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.