بذر

بذر | ۶ فایده گوجه گیلاسی و نحوه پرورش آن بدانید.

گوجه- بذر- ارگانیک اگری

بذر و گوجه‌فرنگی گیلاسی یک نوع متوسط ​​بین گوجه‌فرنگی‌های وحشی موجود در جنگل‌ها و دشت‌های دورافتاده و انواع باغ‌های اهلی‌شده‌ای است که ما مرتباً مصرف می‌کنیم. ارگانیک اگری گوجه فرنگی های گیلاسی از نظر اندازه متفاوت هستند. بذر گوجه گیلاسی از کوچکی به اندازه نوک انگشت شست شما تا حتی به اندازه یک توپ گلف.

فهرست عناوین

گوجه گیلاسی را می توان در هند کشت کرد

ابتدا بذر یا نهال این گوجه های گیلاسی را جمع آوری کنید.

حالا از یک قفس گوجه فرنگی یا چوب چوبی

پاسخ سوالات متداول خود را در رابطه با مطلب بالا مطالعه کنید.

فهرست تصاویر

نهال ۱ گوجه

نهال ۲ گیاه

گوجه گیلاسی را می توان در هند کشت کرد

همچنین بسیاری از رنگ‌های دیگر در این گونه‌های گوجه‌فرنگی یافت می‌شود – نه تنها قرمز، بلکه زرد، سیاه و سبز نیز وجود دارد و واقعاً دانش شما را در مورد چیزها به چالش می‌کشد. گوجه گیلاسی برای اولین بار در مناطق آمریکای جنوبی ظاهراً در سال ۱۶۲۳ کشف شد. بذر این میوه های رنگارنگ و خوشمزه در آمریکا بسیار محبوب بودند و در سال ۱۹۱۹ معرفی شدند. دستور العمل ها و غذاهای زیادی وجود دارد که در آنها از گوجه فرنگی گیلاسی در مقیاس وسیع استفاده می شود. و حتی برای بسیاری از کاربردهای مفید برای سلامتی استفاده می شود.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۹۰۰ کلمه
مدت مطالعه۹ دقیقه

برخی معتقدند که اینها نیز سبزیجات اصلاح شده ژنتیکی هستند. مردم ایالات متحده که اهل آمریکا هستند، واقعاً گوجه فرنگی گیلاسی را دوست دارند و این در غذاهای آنها خود را نشان می دهد. با این حال، آیا می توان گوجه گیلاسی را در هند کشت و پرورش داد و بذر در غذاهای هندی استفاده کرد؟ در این مقاله از ارگانیک اگری، قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا باید گوجه فرنگی گیلاسی را در غذاهای خود در نظر بگیرید و چگونه می توانید تنها با کمک کمی آن را در باغچه های خود پرورش دهید. در ادامه نهال ۱ گوجه را ببیند.

ابتدا بذر یا نهال این گوجه های گیلاسی را جمع آوری کنید.

معمولاً می توانید آنها را به صورت آنلاین یا در نزدیکترین گل فروشی خود پیدا کنید. گوجه گیلاسی نیز در هند بسیار رایج است. سعی کنید نهال ها را با سرعت بیشتری در مقایسه با رشد گیاهان با استفاده از دانه organic-agri.ir تهیه کنید.

توجه: انواع مختلفی از گوجه فرنگی گیلاسی در بازار وجود دارد، مانند گیاه طلایی آفتابی، شکر آفتابی، چادویک و روباه، خوراکی های شیرین و غیره. این روش برای همه انواع بذر کار می کند.

گوجه- بذر- ارگانیک اگری

گوجه- بذر- ارگانیک اگری

نهال ۱ گوجه

حالا از یک قفس گوجه فرنگی یا چوب چوبی

برای نگه داشتن این گیاهان در جای خود استفاده کنید. گیاهان گوجه فرنگی در هنگام رشد نیاز به حمایت دارند. برای رشد خوب، باید از این گیاهان حمایت کنید – به عنوان مثال، یک عصا. یا می توانید قفسی به اندازه کافی بزرگ برای نگهداری همه این گیاهان در اختیار آنها قرار دهید. بذر گوجه گیلاسی بسیار مهم است که وقتی قفس دارید فضای کافی برای گسترش و رشد گیاهان فراهم کنید. آنگاه می‌توانستید تاک را با بستن آن به چوب حمایت کنید. ارگانیک اگری حتما از استفاده از پلاستیک یا وینیل خودداری کنید زیرا می توانند برای محیط زیست مضر باشند. شما همچنین می توانید این گیاهان را در باغ خود پرورش دهید. در ادامه نهال ۲ گیاه را ببیند.

اگر ندارید، می توانید از شیشه نیز استفاده کنید. گوجه فرنگی برای رشد نیاز به حمایت خوب و مراقبت مناسب دارد. آنها به یک باغ بزرگ نیاز ندارند. هر نوع مواد فوم پلاستیکی نیز کار بذر گوجه گیلاسی خواهد کرد.

گلدان را در مکانی آفتابی قرار دهید تا گیاه به اندازه کافی نور خورشید دریافت کند و بتواند غذای خود را پردازش کند. سپس مطمئن شوید که مقدار خاک حاصلخیز مورد نیاز گیاه را به آن بدهید و از گل و لای خاک استفاده نکنید زیرا احتمال انتشار آفات از بذر گوجه گیلاسی وجود دارد. organic-agri.ir  برای اطمینان از ایمن بودن گیاهتان، می توانید با استفاده از آزمایش pH، خاک را نیز آزمایش کنید تا مطمئن شوید گیاه تحت تأثیر محیط قرار نمی گیرد.

گوجه- بذر- ارگانیک اگری

گوجه- بذر- ارگانیک اگری

نهال ۲ گیاه

پاسخ سوالات متداول خود را در رابطه با مطلب بالا مطالعه کنید.

  • چگونه ضد سرطان است؟

ثابت شده است که گوجه فرنگی گیلاسی ضد سرطان است زیرا سرشار از ویتامین های مهم مانند ویتامین C است. ویتامین C جزء مهمی است که می تواند با سلول های سرطانی مبارزه کند. گوجه گیلاسی organic-agri.ir برای مردان نیز بهتر است زیرا به بهبود ایمنی آنها در برابر سرطان پروستات کمک می کند.

  • چگونه عملکرد قلب و فشار خون را بهبود می بخشد؟

بذر گوجه گیلاسی سرشار از پتاسیم است. پتاسیم عنصری است که می تواند به تنظیم فشار خون کمک کند. پزشکان قرص و قرص پتاسیم را برای افراد مبتلا به کم خونی توصیه می کنند

فشار خون. گوجه گیلاسی ارزان تر و بسیار موثرتر است. آنها حتی حاوی ویتامین‌های اضافی هستند که به تنظیم فعالیت‌های قلبی عروقی کمک می‌کنند، که از تأثیر هر گونه آلاینده دیگری بر قلب جلوگیری می‌کند.

  • چگونه به ساخت فرم بهتر کمک می کند؟

بذر گوجه گیلاسی به دلیل کالری زیادی که دارند، عموماً غذاهای رژیمی عالی در نظر گرفته می شوند. بنابراین، اگر تا به حال حوصله خوردن غذاهای ناسالم دارید، به جای آن ۱۰۰ گرم گوجه فرنگی گیلاسی مصرف کنید. این ۳۰ کالری است، منهای کلسترول مضر و سایر اسیدهای چرب. می تواند به شما کمک کند دور کمر خود را کنترل کرده و تناسب اندام داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.