بذر کلم

بذر کلم و ۳فایده خربزه به عنوان میوه ای بسیار @خوشمزه

گلخانه- بذر کلم- ارگانیک اگری

بذر کلم و طالبی که ما در ایالات متحده می شناسیم، یک غذای محبوب تابستانی و علاوه بر سالادهای میوه با طراوت، در واقع خربزه مشک است. این میوه ها ارگانیک اگری روی پوست سخت و بیرونی خود یک توری دارند. طالبی های “واقعی” بذر خربزه توری منظم و یکسانی ندارند. در عوض، آنها «بخیه‌های شیاردار» سنگین‌تری دارند. طالبی به عنوان عضوی از خانواده Cucurbitaceae با خربزه ها، کدوها و خیارهای دیگر مرتبط است.

فهرست عناوین

آنتی اکسیدان های موجود در طالبی به مبارزه با التهاب در بدن کمک می کند.

پیشگیری از بیماری های قلبی را با خربزه امتحان کنید.

طالبی ها پر از آنتی اکسیدان هایی هستند که تغذیه سالم محسوب هستند.

روش های تهیه طالبی در بازار های ایران و جهان

پاسخ سوالات متداول خود را در ادامه مطلب مطالعه فرمائید.

 

فهرست تصاویر

گیاه ۱ خربزه

گیاه ۲ کلم

 

آنتی اکسیدان های موجود در طالبی به مبارزه با التهاب در بدن کمک می کند.

آنها با رادیکال های آزاد که باعث استرس اکسیداتیو و آسیب سلولی می شوند مبارزه می کنند و خطر ابتلا به مشکلات جدی سلامتی مانند دیابت، بیماری قلبی، آرتریت و غیره را کاهش می دهند. ارگانیک اگری در خدمت شماست. در ادامه گیاه ۱ خربزه را ببیند.

عنوانبذر کلم
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۸۵۰ کلمه
مدت مطالعه۸ دقیقه

 

  • سلامت پوست

یک فنجان طالبی بیش از ۱۰۰ درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین A را دارد. همچنین تقریباً ۱۰۰ درصد از نیاز روزانه توصیه شده به ویتامین C را دارد. هر دوی این مواد مغذی نقش مهمی در حفظ سلامت پوست دارند. ویتامین A به محافظت از پوست در برابر آسیب های خورشید کمک می کند و ویتامین C به حمایت از تولید کلاژن طبیعی شما بذر کلم کمک می کند.

  • سلامت چشم

طالبی دارای لوتئین و زآگزانتین است، دو آنتی اکسیدان که به میوه ها و سبزیجات رنگ زرد و قرمز می دهند. همراه با ویتامین A، این آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در محافظت از بینایی و سلامت چشم ایفا می کنند. ارگانیک اگری همچنین ممکن است به کند کردن پیشرفت دژنراسیون ماکولا وابسته به سن کمک کنند.

  • آسم را مدیریت کنید

بتاکاروتن‌ها که در طالبی به عنوان ویتامین A یافت می‌شوند، ممکن است به پیشگیری از آسم در مراحل بعدی زندگی کمک کنند. بذر کلم کولین، یک آنتی اکسیدان موجود در طالبی نیز ممکن است به کاهش التهاب در افراد مبتلا به آسم organic-agri.irکمک کند.

گلخانه- بذر کلم- ارگانیک اگری

گلخانه- بذر کلم- ارگانیک اگری

گیاه ۱ خربزه

پیشگیری از بیماری های قلبی را با خربزه امتحان کنید.

فیبر، پتاسیم و ویتامین C موجود در طالبی از مواد مغذی حیاتی برای سلامت قلب شما هستند. پتاسیم می تواند به کاهش فشار خون بالا که یک عامل خطر برای بیماری قلبی است کمک کند. فیبر به کاهش سطح “کلسترول بد” در بدن شما کمک می کند. همچنین می تواند بذر کلم فشار خون شما را کنترل کند.

  • کاهش خطر ابتلا به سرطان: آنتی اکسیدان های موجود در طالبی که با التهاب مبارزه می کند و استرس اکسیداتیو را کاهش می دهد می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان کمک کند. فیبر موجود در میوه می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ بذر کلم کمک کند. در ادامه گیاه ۲ کلم را ببیند.

طالبی ها پر از آنتی اکسیدان هایی هستند که تغذیه سالم محسوب هستند.

از جمله بتا کاروتن، لوتئین، زآگزانتین و کریپتوکسانتین هستند. این میوه همچنین تقریباً ۱۰۰٪ از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین C شما را دارد که برای سلامت سیستم ایمنی شما بسیار مهم است.

گلخانه- بذر کلم- ارگانیک اگری

گیاه ۲ کلم

سایر مواد مغذی موجود در طالبی organic-agri.irعبارتند از: طالبی منبع عالی پتاسیم است. با این حال، خوردن بیش از حد بذر خربزه می تواند به کلیه های شما آسیب برساند. کلیه های شما مسئول پردازش مواد معدنی هستند. اگر پتاسیم زیادی برای پردازش در یک زمان وجود داشته باشد، می توانید به شرایطی به نام هیپرکالمی مبتلا شوید. وجود پتاسیم بیش از حد در خون خطر حمله قلبی را افزایش می دهد. خوردن طالبی بیش از حد ممکن است برای روده شما سخت باشد و باعث اسهال، گرفتگی معده و سایر مشکلات گوارشی شود. اگر سرطان دارید، جراحی روده انجام داده اید، یا بیماری التهابی دارید، باید میزان مصرف فیبر بذر خربزه را به دقت کنترل کنید.

روش های تهیه طالبی در بازار های ایران و جهان

شما می توانید طالبی های کامل را در اکثر خواربار فروشی های بزرگ خریداری کنید. خربزه ها اغلب قبل از رسیدن کامل چیده می شوند تا مطمئن شوند که قبل از رسیدن به بخش تولید، خراب نمی شوند. اگر طالبی organic-agri.ir از آنچه انتظار دارید سنگین‌تر باشد و وقتی روی آن ضربه می‌زنید صدایی عمیق و کسل‌کننده داشته باشد، به احتمال زیاد آماده خوردن است. همچنین باید رنگ پوست را بررسی کنید. بذر خربزه های رسیده کرم رنگ یا زرد هستند و هیچ نشانه ای از سبز یا خاکستری ندارند.

پاسخ سوالات متداول خود را در ادامه مطلب مطالعه فرمائید.

  • چرا اگر طالبی رسیده است باید آن را در یخچال نگهداری کنید؟

میوه های نرسیده را می توان در دمای اتاق گذاشت. خربزه را فقط زمانی بشویید که آماده بریدن آن هستید، زیرا رطوبت روی پوست می تواند منجر به رشد کپک شود. پس از برش، بذر خربزه باید در یخچال نگهداری شوند.

  • چرا یکی از محبوب ترین راه های خوردن طالبی خام است؟

چه به تنهایی و چه مخلوط با میوه های دیگر به عنوان بخشی از سالاد میوه. با این حال، این ها تنها راه های تهیه طالبی نیستند. راه های دیگر برای لذت بردن از آن عبارتند از:

  • تهیه آب میوه و مخلوط کردن آن با آب گازدار؟

برای تهیه اسموتی با میوه های دیگر بذر خربزه مخلوط کنید.

میوه را پوره کنید، آب لیموترش را اضافه کنید و در قالب فریز کنید تا بستنی درست شود.

سیخ کشیدن با انگور و پنیر برای تهیه کباب.

آنها را کباب کنید.

مخلوط کردن با هلوهای رسیده و کمی عسل برای یک سوپ سرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.