بذر

بذر *چگونه از ۱گیاه مرد علاقه خود مراقبت کنیم؟

رشد- بذر

بذر، همه ما آنجا بوده ایم. شما عاشق گیاهی از فروشگاه می شوید. شما آن را به خانه بیاورید. شما او را یک نقطه زیبا در قفسه خود پیدا می کنید. سپس، پس از چند هفته، آن گیاه زیبا و سرسبزی که انتخاب کرده اید.ناگهان روی آخرین برگ خود قرار می گیرد.

بسیاری از ما – در عجله‌مان برای آوردن طبیعت به خانه‌هایمان – یک یا دو گیاه آپارتمانی را در این راه از دست داده‌ایم. شاید آن ارگانیک اگری در پس‌زمینه تماس زوم شما دیگر چندان داغ به نظر نمی‌رسد، یا شما آماده هستید که پس از کشتن آن بذر هندوانه دوباره امتحان کنید.

فهرست عناوین

هر کجا که در سفر پرورش گیاه خود هستید، از ما مشاوره بگیرید.

از زمین شروع می شود: خاک مناسب انتخاب کن

پوسیدگی ریشه: آبدهی بیش از حد باعث آسیب به گیاه است.

یک شیشه انتخاب کنید و یا گلدان مناسب را بردارید.

متوجه خروج ریشه ها از این سوراخ زهکشی شوید.

پاسخ سوالات خود را در رابطه با مراقبت از گیاهان بخواند.

فهرست تصاویر

مراقت ۱ از گیاه

مراقت ۲ باغبان

هر کجا که در سفر پرورش گیاه خود هستید، از ما مشاوره بگیرید.

هر کجا که در سفر پرورش گیاه خود هستید، ارگانیک اگری اینجاست تا به شما کمک کند. و در حالی که ما نمی‌توانیم نیازهای خاص هر گیاه را پوشش دهیم، می‌توانیم به شما کمک کنیم با بذر محکم شروع کنید. در اینجا شش نکته وجود دارد که به گیاه شما کمک می کند بهترین زندگی خود را داشته باشد: اولین کاری که باید انجام دهید این است که نوع روشنایی خود را تعیین کنید.

  • شدت: شدت نورهای مختلف به صورت کم، متوسط ​​و روشن توصیف می شود. این می تواند به عوامل مختلفی از جمله زمان سال و جهت پنجره های شما بستگی داشته باشد.
عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۹۵۰ کلمه
مدت مطالعه۹ دقیقه

(ارگانیک اگری، پنجره های رو به جنوب قوی ترین نور را خواهند داشت، در حالی که پنجره های رو به شمال ضعیف ترین نور را خواهند داشت.) همچنین باید گلدان و مخلوط خاک مناسب را برای گیاه خاص خود انتخاب کنید. در ادامه از گیاه را ببینید.

از زمین شروع می شود: خاک مناسب انتخاب کن

کریستن کنراد، افسر منابع طبیعی کشاورزی در توسعه تعاونی ویرجینیا، می گوید: «<=”https://organic-agri.ir/”>بذر برای انجام بهترین کار به تعادل آب، هوا و مواد مغذی نیاز دارند. یک ترکیب خوب خاک دارای منافذی است که فضاهای خوبی برای ورود هوا نگه می دارد. بیشتر مخلوط های خاک مخلوط آماده خریداری شده در فروشگاه خوب هستند.

گیاهان برای زنده ماندن به جیب های اکسیژن در خاک نیاز دارند، بنابراین زهکشی خوب ضروری است. به همین دلیل است که مخلوط‌های گلدانی اغلب شامل قطعات بزرگ‌تری مانند پرلیت یا پوست ارکیده می‌شوند تا آب اضافی سریع‌تر از آن عبور کند. بذر ها در خاک مرغوب organic-agri.ir  رشد بسیار عالی دارتد. در ادامه از گیاه را ببیند.

گلدان مناسب- بذر

گلدان مناسب- بذر – ارگانیک اگری

مراقت ۱ از گیاه

پوسیدگی ریشه: آبدهی بیش از حد باعث آسیب به گیاه است.

هنگامی که خاک به درستی زهکشی نمی کند – و زمانی که بیش از حد آبیاری می کنید – در معرض خطر پوسیدگی ریشه گیاهتان قرار می گیرید. این زمانی است که آن حفره های کوچک هوا در خاک شما برای مدت طولانی غرق می شوند. بذر شما اساساً غرق می شود و قارچ در ریشه ها نفوذ می کند.

این را با بلند کردن آرام گیاه خود از گلدان و نگاه کردن به ریشه های آن بررسی کنید. وقتی خاک خشک است انجام این کار آسان تر است. organic-agri.ir شما را همراهی می‌کند.

کنراد می گوید: رنگ ریشه های سالم و معمولی سفید تا کرم است. “گیاهی که از پوسیدگی ریشه رنج می برد، ریشه های تیره رنگی بذر هندوانه خواهد داشت. آنها قهوه ای شکلاتی یا گاهی تقریبا سیاه می شوند. پوشش ریشه گاهی اوقات با لمس آنها از بین می رود.”

رشد- بذر

رشد- بذر- ارگانیک اگری

مراقت ۲ باغبان

یک شیشه انتخاب کنید و یا گلدان مناسب را بردارید.

گلدان مناسب نیز می تواند به زهکشی کمک کند. وقتی گیاه جدیدی را به خانه می آورید، حداقل یک ماه به آن فرصت دهید تا قبل از گلدان مجدد در آن ساکن شود. هنگامی که زمان یک ظرف جدید برای بذر هندوانه است، مطمئن شوید که یک سوراخ زهکشی در پایین آن وجود دارد.

از آنجا، چند فاکتور دیگر را باید در نظر گرفت. گلدان های سفالی و سفالی متخلخل هستند، بنابراین به تخلیه رطوبت اضافی از خاک کمک می کنند. این آنها را برای چیزهایی مانند گیاهان مار و هویا که دوست دارند بین دو آبیاری کمی خشک شوند، بذر هندوانه عالی می کند. گلدان های لعاب دار یا پلاستیکی خاک را مرطوب نگه می دارند، برای چیزهایی مانند سرخس و گیاهان دعا.

متوجه خروج ریشه ها از این سوراخ زهکشی شوید.

با گذشت زمان، ممکن است متوجه خروج ریشه ها از این سوراخ زهکشی شوید. این نشانه شما برای بررسی و بررسی اینکه آیا گیاه شما به ریشه متصل است – جایی که ریشه ها در داخل گلدان پیچیده شده اند و بیرون زده اند، است. بذر هندوانه …

“شما بچه دارید – پاهای آنها هر چند هفته یکبار رشد می کند. قرار نیست آنها را در یک کفش نگه دارید، درست است؟” هیلتون organic-agri.ir ، نویسنده، صاحب سبک گیاهان و والد حدود ۲۰۰ گیاه می گوید. “شما باید مطمئن شوید که کفش‌های بزرگ‌تری بذر هندوانه می‌گیرند تا پاهایشان باز شود تا رشد کنند و رشد کنند. برای کف پای شما هم همین‌طور است.”

پاسخ سوالات خود را در رابطه با مراقبت از گیاهان بخواند.

  • تا چه اندازه،اندازه گلدان تغیر می‌کند؟

همانطور که اندازه گلدان خود را افزایش می دهید، یک قانون خوب این است که قطر آن را هر بار ۲ اینچ افزایش دهید.

  • چگونه خاک مرغوب تهیه کنیم؟

ارگانیک اگری در کنار شماست و بسته به نوع گیاه به شما مشاوره می‌دهد.

  • چگونه یک گیاه را انتاب کنیم؟

بسته به آب و هوای شهرتان و مکان باغ انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.