بذر

بذر و 4نکته از انواع کاربرد های*خاک مرغوب برای کاشت

زمین کشاورزی- بذر- ارگانیک اگری

بذر و خاک “خوب” به چه معناست؟ بستگی به دیدگاه شما دارد. اگر مهندس هستید، خاکی را دوست دارید که به خوبی زهکشی کند یا به راحتی فشرده شود تا وزن را تحمل کند. اگر کشاورز هستید، خاک حاصلخیز می خواهید که به راحتی شسته شود و آب را بدون رواناب جذب کند. اگر شما یک درخت هستید … خوب، “خاک خوب” به چه معنی برای یک قیمت بذر است؟

فهرست عناوین

درختان گیاه هستند و ریشه گیاه به آب، اکسیژن  مواد مغذی نیاز دارد.

بافت خاک عبارت است از درصد ذرات ماسه، سیلت و رس

مثلث بافت خاک توسط خدمات توسعه ایالت کلراد

ساختار خاک توصیف می کند که چگونه ذرات خاک

فهرست تصاویر

خاک 1 مرغوب

خاک 2 حاصلخیز

درختان گیاه هستند و ریشه گیاه به آب، اکسیژن  مواد مغذی نیاز دارد.

با این حال، درختان در سرتاسر ارگانیک اگری در خاک‌های مختلف، از جمله خاک‌های خشک، فشرده و فقیر از مواد مغذی که اغلب در مناطق شهری یافت می‌شوند، رشد می‌کنند. بسیاری از درختان شهری در شرایطی که ما آن را به عنوان شرایط نامناسب خاک می دانیم به طرز شگفت انگیزی خوب عمل می کنند. بدیهی است که تعریف “خاک خوب” بسته به عوامل بسیاری می تواند بسیار متفاوت باشد. در ادامه خاک 1 مرغوب را ببیند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات900 کلمه
مدت مطالعه9 دقیقه

درختان با نادیده گرفتن انتظارات، اغلب در محاصره خاک فشرده و اصلاح نشده موفق می شوند.  درختان با نادیده گرفتن انتظارات، گاهی اوقات موفق می شوند با خاک فشرده و اصلاح نشده احاطه شده باشند. شاید همه ما در مورد تعریف «خاک خوب» موافق نباشیم، اما مطمئناً با تجزیه و تحلیل خواص مختلف آن می‌توانیم آن را بهتر درک کنیم. زمانی که بدانیم بذر داریم، می‌توانیم برای بهبود آن – یا حفظ آن – برای موفقیت درختان و گیاهان مجهزتر شویم. در زیر برخی از خواص خاک را در نظر می گیریم. اگر فکر کنیم منطقه حفاظت از درختان نیز منطقه حفاظت از خاک است چه؟

بافت خاک عبارت است از درصد ذرات ماسه، سیلت و رس

که در یک خاک خاص وجود دارد. ذرات ماسه بزرگ هستند و با چشم غیر مسلح قابل مشاهده هستند و زمین را بذر می کنند. ذرات خاک رس میکروسکوپی هستند و زمین را صاف می کنند. ذرات سیلت از نظر اندازه متوسط ​​بین ماسه و خاک رس هستند و زمین را لغزنده می کنند.

زمین کشاورزی- بذر- ارگانیک اگری

زمین کشاورزی- بذر- ارگانیک اگری

خاک 1 مرغوب

مثلث بافت خاک توسط خدمات توسعه ایالت کلراد

در باغبانی، بافت خاک “بد” وجود ندارد – گیاهان در بافت های مختلف رشد می کنند. بذر اما درک بافت خاک به شما کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد انتخاب گیاه، آبیاری طراحی گیاه و اقدامات بهبود خاک بگیرید. خاک شنی نسبت به خاک رسی زهکشی خوبی دارد اما ظرفیت نگهداری آب و مواد مغذی کمتری دارد. خاک‌های رسی organic-agri.ir  ممکن است کار سختی داشته باشند و به آرامی زهکشی شوند، اما در حفظ آب و مواد مغذی برای جذب ریشه گیاه کارآمدتر خواهند بود.

در یک پروفیل خاک مشخص بذر ، لایه های مختلف خاک می توانند بافت های متفاوتی داشته باشند که بر زهکشی تأثیر می گذارد. با استفاده از یکی از دو روش ساده که در وب سایت ارگانیک اگری توضیح داده شده است، می توانید بافت خاک یک سایت را با هزینه کم تعیین کنید. در ادامه خاک 2 حاصلخیز را ببیند.

بافت خاک را نمی توان تغییر داد – فیلتر کردن تک تک ذرات ماسه، سیلت و رس یا اضافه کردن ذرات مختلف به اندازه کافی برای ایجاد تفاوت عملی در محل غیرممکن است. بهتر است با چیزی که دارید قیمت بذر کار کنید.

زمین کشاورزی- بذر- ارگانیک اگری

زمین کشاورزی- بذر- ارگانیک اگری

خاک 2 حاصلخیز

ساختار خاک توصیف می کند که چگونه ذرات خاک

در توده هایی به نام سنگدانه ها organic-agri.ir به هم می چسبند – یا نمی چسبند. از منظر باغبانی، ساختار خاک می تواند “خوب” یا “بد” باشد و همچنین می تواند با روشی که ما با خاک رفتار می کنیم بهبود یابد یا تخریب شود. ساختار خوب خاک نرم و شکننده است، با دانه های دانه ای که حتی در آب هم نگه می دارند. ساختار خاک همچنین می تواند بلوکی، تکه تکه، ستونی یا بدون ساختار باشد، مانند ماسه و قیمت بذر یا خاک رسی عظیم.

سوالات متداول خود را در رابطه با مطالب بالا مطالعه کنید.

  • ساختار خاک چگونه است؟

ساختار خاک را می توان با افزودن مواد آلی – کمپوست و مالچ – و با جلوگیری از فشردگی و اختلال در خاک بهبود بخشید. شخم زدن شمشیر دولبه است. در حالی که شخم اولیه می تواند به خاک متراکم یا دارای ساختار ضعیف کمک کند، شخم مکرر خاکدانه ها را از بین می برد. بسته به محل، ساختار خاک موجود یا نیاز به بهبود دارد یا مستحق حفظ است. یک آزمایش ساده و قیمت بذر از ساختار خاک به نام آزمایش slake در نشریه خدمات حفاظت از منابع طبیعی organic-agri.ir شرح داده شده است.

  • اصطلاحات “خاک خوب” و “خاک بد” از چیست؟

اغلب بدون درک واقعی از چیستی خاک – و اینکه چه عملکردی باید نسبت به درخت و نیازهای پروژه انجام شود استفاده می شود.

  • چگونه خاک را ارزیابی کنیم؟

در واقع، خاک بسیار پیچیده‌تر از آن است که بتوان آن را به‌عنوان «خوب» یا «بد» خلاصه کرد، و به‌طور پیش‌فرض به این عبارات ما را رها می‌کند تا واقعاً بدانیم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. هرچه بیشتر در مورد قیمت بذر در یک سایت معین درک کنیم، می توانیم به طور مؤثرتری از منابع ارزشمند خود – گیاهان، آب و خود خاک – محافظت کنیم و از آنها استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.