بذر, بذر بادمجان

بذر و 3 خاصیت باورنکردنی از بذر و گیاه #بادمجان

مزرعه- بذر- ارگانیک اگری

بذر و گیاه بادمجان حاوی چندین ماده است که توانایی مبارزه با سلول های سرطانی را نشان می دهد. این مورد برای مثال سولاسودین رامنوسیل گلیکوزیدها (SRG) است که نوعی ترکیب است که در گیاهان خاصی از خانواده Solanaceae، به ویژه در بادمجان یافت می شود.برخی از مطالعات حیوانی نشان داده اند که SRG ها ممکن است باعث مرگ سلول های سرطانی شوند و همچنین ممکن است بذر بادمجان به کاهش خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان کمک کنند. ارگانیک اگری در خدمت شماست.

فهرست عناوین

اگرچه تحقیقات در موردگیاه بادمجان  موضوع محدود است

  1. مفید در برابر کلسترول (بد) و تضمین سلامتی بدن انسان
  2. سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های مفید برای سلامتی و تنددرستی
  3. ممکن است به بهبود سلامت گوارش کمک کند

سوالات متداول خود را در رابطه با بادمجان و خواص آن ببینید.

 

فهرست تصاویر

گیاه 1 سالم

گیاه 2 مفید

 

اگرچه تحقیقات در موردگیاه بادمجان  موضوع محدود است

اما نشان داده شده است که SRGها به ویژه در برابر سرطان پوست زمانی که مستقیماً روی پوست اعمال می شوند مؤثر هستند. به طور کلی، چندین مطالعه نشان داده اند که خوردن میوه ها و سبزیجات بیشتر، مانند بادمجان، ممکن است در برابر انواع خاصی از سرطان محافظت کند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات950 کلمه
مدت مطالعه9 دقیقه

بررسی حدود 200 مطالعه نشان داد که مصرف میوه و سبزیجات با محافظت در برابر سرطان پانکراس، معده، کولورکتال، مثانه، دهانه رحم و سرطان دهانه رحم مرتبط است. با این حال، تحقیقات بیشتری در ارگانیک اگری برای تعیین اینکه چگونه ترکیبات موجود در بادمجان و بذر آن ممکن است به طور خاص بر سرطان در انسان تأثیر بگذارد، مورد نیاز است. در ادامه گیاه 1 سالم را ببیند.

2. مفید در برابر کلسترول (بد) و تضمین سلامتی بدن انسان

مطالعات نشان داده‌اند که بادمجان به دلیل توانایی آن در مبارزه با التهاب و استرس اکسیداتیو، که منجر به سالم‌تر شدن شریان‌ها و سطح کلسترول متعادل‌تر می‌شود، ممکن است بذر برای سلامت قلب مفید باشد. نشان داده شده است که بادمجان به دلیل توانایی فیتونوترینت ها در بهبود گردش خون و کاهش تجمع پلاک در شریان های اصلی، از جمله آئورت، برای حفظ سطح کلسترول سالم مفید است. اگرچه بدن شما به مقدار مشخصی کلسترول نیاز دارد، اما خوردن بادمجان با حفظ مقدار متعادل آن در دیواره رگ های خونی و بهبود جریان خون مرتبط است.

مطالعات نشان داده‌اند که بادمجان‌ها و بذر حاوی ترکیبات قدرتمندی برای محافظت از قلب هستند و توانایی آن‌ها در افزایش عملکرد بطن چپ (قلب) و کاهش آپوپتوز را دارند. ارگاینک اگری در خدمت شماست.

مزرعه- بذر- ارگانیک اگری

مزرعه- بذر- ارگانیک اگری

گیاه 1 سالم

3. سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های مفید برای سلامتی و تنددرستی

بادمجان علاوه بر داشتن ویتامین ها و مواد معدنی دارای مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان است.آنتی اکسیدان ها موادی هستند که به محافظت از بدن در برابر آسیب های ناشی از مواد مضر به نام رادیکال های آزاد کمک می کنن. مطالعات نشان داده اند که آنتی اکسیدان ها ممکن است به پیشگیری از بسیاری از انواع بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی و سرطان بذر بادمجان organic-agri.irکمک کنند.

بادمجان ها به ویژه سرشار از آنتوسیانین هستند، رنگدانه هایی با خواص آنتی اکسیدانی که مسئول رنگ آن ها هستند. در واقع، چندین مطالعه آزمایشگاهی تایید کرده‌اند که بادمجان در محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد مضر مؤثر است. ارگانیک اگری انواع بذر بادمجان با کیفیت دارد. در ادامه گیاه 2 مفید را ببیند.

4. ممکن است به بهبود سلامت گوارش کمک کند

بادمجان تا حد زیادی از آب تشکیل شده است و به همین دلیل کالری بسیار کمی دارد. خوردن سبزیجات سرشار از آب، فیبر و مواد مغذی به دفع مواد زائد و سموم از دستگاه گوارش کمک می کند. دستگاه گوارش و روده بزرگ باید به خوبی هیدراته شوند تا مدفوع را از طریق روده ها و خارج از بدن هل دهند. بذر بادمجان  organic-agri.irاز بهترین محصولات است.

خوردن مقدار زیادی غذاهای تازه و کامل، علاوه بر نوشیدن آب کافی، برای دفع سموم و آب اضافی به دستگاه گوارش بسیار مهم است. بادمجان در رژیم غذایی GAPS گنجانده شده است، رژیمی که برای مبارزه با بیماری های گوارشی و مشکلات عصبی، کاهش التهاب و زخم ناشی از بیماری های خودایمنی بذر بادمجان طراحی شده است.

مزرعه- بذر- ارگانیک اگری

مزرعه- بذر- ارگانیک اگری

گیاه 2 مفید

بادمجان به دلیل فیبر و آب موجود در آن برای کاهش وزن نیز مفید است. از آنجایی که بادمجان طیفی از مواد مغذی گیاهی ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی را فراهم می کند و کالری بسیار کمی دارد، بذرمی تواند غذای خوبی برای گنجاندن در یک رژیم غذایی سالم باشد. فیبر موجود در بادمجان   به شما کمک می‌کند احساس سیری کنید، که خطر مصرف میان‌وعده را کاهش می‌دهد.

سوالات متداول خود را در رابطه با بادمجان و خواص آن ببینید.

  • ممکن است خطر بیماری قلبی را کاهش دهد؟

به لطف محتوای آنتی اکسیدانی آن، برخی از مطالعات نشان می دهد که بادمجان ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند.

  • چگونه بادمجان به درمان کلسترول کمک می‌کند؟

در مطالعه‌ای روی خرگوش‌های با کلسترول بالا، به خرگوش‌ها روزانه 10 میلی‌لیتر آب بادمجان به مدت دو هفته داده شد.در پایان مطالعه، آن‌ها سطوح پایین‌تری از کلسترول LDL (کلسترول بد) و تری گلیسیرید، دو نشانگر خونی داشتند که می‌توانند منجر به افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، در صورت بالا بودن آنها شوند.

  • چگونه گیاه مورد نظر خود را بکاریم؟

مطالب دیگر ما را مطالعه کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.