بذر

بذر و ۶ مرحله #اساسی درباره نحوه کاشت گیاهان مختلف

ثمره میوه- بذر - ارگانیک اگری

بذر و کاشتن درخت آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید – درست به موقع برای روز ملی درخت. این یکشنبه روز ملی درختکاری ارگانیک اگری  است – فرصتی عالی برای انجام کارهای مثبت برای محیط و جامعه محلی خود با کثیف کردن دستان خود و کاشت یک یا دو درخت. اگر به نظر کار خیلی سخت می رسد، واقعاً اینطور نیست. بذر گوجه چری تنها چیزی که لازم است این ۶ مرحله ساده است:

فهرست عناوین

  1. ۱. خیس کنید: این اولین کاری است که باید انجام دهید و صبر کنید.
  2. ۲. حفاری: باید زمین را بکنید و جای مناسب برای گیاه خود انتخاب کنید.

. بهبود: در واقع در این قسمت کود ها به کمک شما می‌آید

  1. ۴. تجزیه: در واقع باید گیاهان سالم را انتخاب کنید.
  2. ۵. بکارید: جذاب ترین مرحله برای باغبان این قسمت است.
  3. ۶. آب: به گیاه خودت آب بده تا طراوت بگیره

اثر خنک و آرامی دارند :درختان به معنای واقعی کلمه خنک هستند.

در ادامه پاسخ سوالات خودت را در مطلب پائین بخوانید.

فهرست تصاویر

تقویت ۱ خاک

تقویت ۲ گیاه

۱. خیس کنید: این اولین کاری است که باید انجام دهید و صبر کنید.

بذر درخت را در حین کار خیس کنید تا مطمئن شوید توپ ریشه کاملاً خیس شده است، زیرا یک گلوله ریشه خشک می تواند آب را از خاک اطراف بریزد. افزودن یک محصول جلبک به آب را در نظر بگیرید تا به درخت کمک کند از شوک پیوند organic-agri.ir جلوگیری کند و رشد ریشه را در آینده بذر بهبود بخشد.

۲. حفاری: باید زمین را بکنید و جای مناسب برای گیاه خود انتخاب کنید.

حفر چاله حداقل دو برابر اندازه گلوله ریشه موجود درخت مهم است. عمق در بیشتر موارد مهمتر از عرض است، بنابراین حتماً سوراخ های کافی حفر کنید تا ریشه های موجود کاملاً پوشانده شوند. یک سوراخ بزرگتر و عمیق تر بهتر است، اما نیازی نیست که زیاد تلاش کنید. در ادامه تقویت ۱ خاک را بببیند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۹۰۰ کلمه
مدت مطالعه۹ دقیقه

. بهبود: در واقع در این قسمت کود ها به کمک شما می‌آید

خاک خود را بهبود بخشید تا به گیاه کمک کنید در طولانی مدت زنده بماند. در خاک های رسی ارگانیک اگری ، برای بهبود ساختار و زهکشی خاک، گچ و برای ایجاد مواد آلی و ساختار اضافی، کمپوست به خوبی پوسیده شده اضافه کنید. در خاک های شنی، کمپوست ضروری است زیرا به حفظ رطوبت اطراف ریشه کمک می کند. در همه خاک ها، استفاده از کود خوب برای کمک به تغذیه بذر مانند کودهای آهسته رهش با پوشش میکروبی organic-agri.ir یا چیزی به سادگی خون و استخوان را در نظر بگیرید.

ثمره میوه- بذر - ارگانیک اگری

ثمره میوه- بذر – ارگانیک اگری

تقویت ۱ خاک

۴. تجزیه: در واقع باید گیاهان سالم را انتخاب کنید.

گیاه را به گونه ای از گلدان بیرون بیاورید تا ریشه های آن تا حد امکان دست نخورده بماند. اختلال ریشه در یک گیاه سالم به گیاه شوک وارد می کند. اگر گیاه بسته به گلدان است یا ریشه ها ساختار ضعیفی دارند، ته بذر آن را اذیت کنید.

۵. بکارید: جذاب ترین مرحله برای باغبان این قسمت است.

گیاه را در سوراخ قرار دهید و آن را با خاک پر کنید تا ریشه ها را بپوشاند. از سفت بودن زمین اطراف گیاه اطمینان حاصل کنید و یک گودال کوچک در بالای آن باقی بگذارید تا هنگام بارندگی، آب مستقیماً بالای ریشه ها جمع شود. این ترفند بذر گوجه چری از هر بارانی که می آید، که در آب و هوای ما مهم است، حداکثر استفاده را می کند. در ادامه تقویت ۲ گیاه را ببیند.

۶. آب: به گیاه خودت آب بده تا طراوت بگیره

گیاه را آبیاری کن. این کار باعث می شود که خاک در اطراف گیاه ته نشین شود و ریشه ها تماس خوبی با خاک داشته باشند. همچنین اگر زمین خشک باشد اولین نوشیدنی مهمی را فراهم می کند و رطوبت عمیق تری را حتی اگر از قبل مرطوب باشد بذر گوجه چری فراهم می کند.

اگر می خواهید از کره زمین محافظت کنید، کاشت درخت یک انتخاب واضح است. در اینجا چند دلیل organic-agri.ir برای خنک بودن درختان وجود دارد.

ثمره میوه- بذر - ارگانیک اگری

ثمره میوه- بذر – ارگانیک اگری

تقویت ۲ گیاه

اثر خنک و آرامی دارند :درختان به معنای واقعی کلمه خنک هستند.

گنجاندن درختان بیشتر در برنامه ریزی شهری، محیط های خنک تر و قابل زندگی تری ایجاد می کند. بنابراین پارک های ارگانیک اگری نه تنها زیبا به نظر می رسند، بلکه شهر ما را خنک تر نگه می دارند. و همه ما فواید ارتباط با طبیعت را از نظر سلامتی و رفاه می دانیم – به ما کمک می کند بذر گوجه چری آرامش خود را حفظ کنیم و ادامه دهیم.

در ادامه پاسخ سوالات خودت را در مطلب پائین بخوانید.

  • آنها می توانند به شما در کاهش قبض انرژی کمک کنند

کاشت درختان و درختچه های مناسب در اطراف خانه نیز به کاهش مصرف انرژی کمک می کند. کاشت درختان یا درختچه های مناسب به خنک شدن ساختمان شما کمک می کند، که به معنای استفاده کارآمدتر از تهویه مطبوع و مصرف انرژی کمتر است. مصرف انرژی کمتر = قبض انرژی کمتر. به گفته مرکز خدمات بذر گوجه چری برای تحقیقات جنگل شهری، تنها سه درخت که به درستی در اطراف خانه قرار گیرند، می توانند تا ۳۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

  • آنها به مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک می کنند

درختان نیز در کمک به کاهش تغییرات آب و هوایی بسیار مهم هستند. از طریق فرآیند طبیعی فتوسنتز، درختان از انرژی خورشید برای جذب دی اکسید کربن، ذخیره آن و انتشار اکسیژن خالص استفاده می کنند. تخمین زده می شود که در طول عمر خود بذر گوجه چری ، ۵ درخت، ۱ تن کربن را جبران می کنند.

  • چه کاری برای تقویت گیاه کنم؟

کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای کمک به درخت خود انجام دهید، مانند وجین کردن، مالچ پاشی و قرار دادن حفاظ درخت. هنگامی که در مورد آنچه در موقعیت خود مورد نیاز است شک دارید، از یک متخصص مانند دوستان ما در State Flora بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.