بذر

بذر و آشنایی با شغل جذاب @باغبانی و3 مزیت این حرفه

باغبان- بذر-

بذر و کاشت گل و سبزیجات می تواند دسته گل های فراوان و برداشت های خوشمزه را برای میز ناهارخوری شما درو کند. اما آیا می دانستید که باغبانی نیز می تواند برای سلامتی شما معجزه کند؟ در اینجا هشت مزیت شگفت انگیز باغبانی برای سلامتی آورده شده است. همچنین بذر صیفیجات را در ارگانیک اگری تهیه فرمائید.

فهرست عناوین

  1. باغبانی می تواند عزت نفس را افزایش دهد.
  2. باغبانی برای قلب شما مفید است. پس انجام دهید.

3.باغبانی می تواند به کاهش علائم افسردگی و اضطراب کمک کند.

  1. باغبانی می تواند شما را خوشحال و خوشنود کند.
  2. باغبانی می تواند قدرت دست شما را بهبود بخشد.
  3. باغبانی برای کل خانواده خوب و مفید و لازم است.
  4. باغبانی می تواند ویتامین D را تقویت کند.

پاسخ سوالات خود را در رابطه با شغل باغبانی بخوانید.

فهرست تصاویر

صیفیجات 1 باغبانی

صیفیجات 2 بهترین گزینه

1. باغبانی می تواند عزت نفس را افزایش دهد.

شاید فکر نمی کنید با انگشت شست سبز به دنیا آمده اید، اما پس از شخم زدن، کاشت، نگهداری و برداشت گیاهان و بذر، ممکن است فرد کمی متفاوت را در آینه ببینید: کسی که می تواند چیزهایی را پرورش دهد و کمی بیشتر با آنها هماهنگ است. زمین.انجام کارهای جدید همیشه خوب است، و اگر بتوانید باغی بسازید، چه کاری را نمی توانید انجام دهید؟ در ادامه صیفیجات 1 باغبانی را ببیند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات900 کلمه
مدت مطالعه9 دقیقه

2. باغبانی برای قلب شما مفید است. پس انجام دهید.

تمام کارهای حفاری، کاشت و وجین کردن، کالری می سوزاند و قلب شما را تقویت می کند.رابرت هاچینز، پزشک داخلی در UNC Health، MD، MPH می‌گوید: «انجام کارهای دستی باغبانی مزایای فیزیکی دارد. باغبانی کار سختی است و فواید قلبی عروقی دارد. بذر با کیفیت را از ارگانیک اگری تهیه کنید.

3.باغبانی می تواند به کاهش علائم افسردگی و اضطراب کمک کند.

دکتر هاچینز می گوید: «باغبانی به شما این فرصت را می دهد که روی چیزی تمرکز کنید و ذهن خود را با یک هدف و کار در ذهن کار کنید.  که به ویژه در حال حاضر با بیماری و مرگ بسیار مفید است و در مورد مرگ صحبت کنید. ببینید همه چیز رشد می کند و همه چیز پیشرفت می کند. ارگانیک اگری انواع بذر را ارائه می‌دهد.

باغبانی - بذر

باغبانی – بذر- ارگانیک اگری

صیفیجات 1 باغبانی

4. باغبانی می تواند شما را خوشحال و خوشنود کند.

قرار گرفتن خاک زیر ناخن هنگام کندن زمین می تواند شما را بسیار خوشحال کند. در واقع، استنشاق بذر، یک باکتری سالم که در خاک زندگی می کند، می تواند سطح سروتونین را افزایش داده و اضطراب را کاهش دهد. در ادامه صیفیجات 2 بهترین گزینه را ببیند.  بذر ها را در باغچه بکارید.

5. باغبانی می تواند قدرت دست شما را بهبود بخشد.

تمام کارهایی که حفاری، کاشت و کندن آنها بیشتر از تولید گیاهان است. باغبانی نیز قدرت دست شما را افزایش می دهد. چه روشی عالی برای قوی نگه داشتن دست ها و انگشتان تا جایی که ممکن است. بذر صیفیجات را از ما تهیه کنید و یک گیاه را برای شروع انتخاب کنید. organic-agri.ir در خدمت شماست.

6. باغبانی برای کل خانواده خوب و مفید و لازم است.

شادی و تسکین استرسی که باغبانی به ارمغان می آورد، یک چیز عالی برای به اشتراک گذاشتن با عزیزانتان است. علاوه بر این، بذر صیفیجات مزایای ویژه ای برای کودکان دارد. قرار گرفتن زودهنگام در معرض آلودگی با فواید سلامتی متعددی از کاهش آلرژی گرفته تا بیماری های خودایمنی مرتبط است. بذر صیفیجات organic-agri.ir بهترین گزینه است.

صیفیجات - بذر

صیفیجات – بذر- ارگانیک اگری

صیفیجات 2 بهترین گزینه

7. باغبانی می تواند ویتامین D را تقویت کند.

دوز سالم ویتامین D سطح کلسیم شما را افزایش می دهد که به استخوان ها و سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید به افراد مسن کمک کرده است تا مقادیر کافی ویتامین D دریافت کنند. ضد آفتاب خود را فراموش نکنید.8. پرورش غذای خود می تواند به شما کمک کند سالم تر بخورید.

اگر باغ سبزی، سبزی یا میوه دارید، محصولات تازه ای دریافت می کنید که می دانید با آفت کش ها درمان نشده است. بذر صیفیجات که خود می‌کارید قابل اعتماد است. organic-agri.ir می‌گوید: «اگر آنچه را که رشد می‌کنید بخورید، اساساً تا حد امکان از مزرعه به میز است.در مورد مزایای باغبانی با پزشک خود صحبت کنید. اگر به پزشک نیاز دارید، یکی را در نزدیکی خود پیدا کنید.

پاسخ سوالات خود را در رابطه با شغل باغبانی بخوانید.

  • برای سلامتی باغ کنیم؟

گنجاندن گیاهان چند ساله در باغ‌های سالانه شما، طیف وسیعی از سبزیجات، میوه‌ها و گیاهان را باز می‌کند که برای سلامتی شما و باغ شما مفید هستند. چه جذب حشرات مفید، چه بهبود ساختار خاک، افزایش برداشت غذا یا ارائه خواص دارویی، گیاهان چند ساله می توانند قهرمان باغ شما شوند. بیایید نگاهی به برخی از این محصولات چند ساله اصلی بیاندازیم که همه شما می توانید برای غذا و سرگرمی پرورش دهید.

  • چه محصولی را در باغ بکاریم؟

بهترین گزینه بذر صیفیجات است.

  • رشد گیاه چگونه است؟

بنابراین اینکه یک گیاه چند ساله است بستگی به محل زندگی شما و آب و هوا دارد … و اینکه چگونه آن را تعریف می کنید! امروز قصد داریم در مورد “گیاهان مفید” … برای غذا و دارو … صحبت کنیم که سال به سال برمی گردند … اما گاهی اوقات با “تعدیل های معقول”! سبزیجات، میوه ها، گیاهان و گل هایی که جسم و روح را تغذیه می کنند!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.