بذر

بذر *چگونه به زندگی خود ۱ تحول جدید دهیم؟

باغبان- بذر

بذر را مرغوب و با کیفیت را از ارگانیک اگری تهیه کنید.  امیدوارید قدم بعدی را در سفر باغبانی خود در بهار امسال بردارید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ در اینجا نحوه کاشت، مراقبت و رشد گیاهان خود از بذر، مهم نیست که چقدر تجربه یا فضای دارید. شاید هنوز بهار رسما فرا نرسیده باشد، اما قطعاً در هوا است. خورشید می درخشد، دمای بیرون در حال گرم شدن است، و عصرها به طرز محسوسی روشن تر می شوند – همه اینها ممکن است باعث شده باشد که بخواهید فضای خود را با بذر گل زنده کنید.

فهرست عناوین

به زندگی خود و خانوادتان با گیاهان طروات و شادابی ببیخشید.

آنچه شما نیاز دارید چیزی برای کاشت گیاه است

بهترین گیاهان برای رشد در داخل خانه و آپارتمان کدامند؟

چه مقدار فضا برای رشد گیاهان از بذر نیاز دارید؟

پاسخ سوالات متداول خود را در زمینه گیاهان از ما بپرسید.

فهرست تصاویر

باغبانی ۱ زیبایی

باغبانی ۲ هیجان انگیز.

به زندگی خود و خانوادتان با گیاهان طروات و شادابی ببیخشید.

در حالی که بسیاری از ما به فضای بی‌پایان در فضای باز (یا هر کدام از آن‌ها) دسترسی نداریم، راه‌های زیادی برای در آغوش گرفتن جنبه سبز خود و پرورش بذر میوه‌ها، سبزیجات، گیاهان و گل‌های خود از دانه‌ها وجود دارد که به سمت بهار می‌رویم. البته می‌توانید گیاهانی را که قبلاً کاشته شده‌اند خریداری کنید تا این روند کمی آسان‌تر شود.

 

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
نعداد کلمات۸۵۰ کلمه
مدت مطالعه۸ دقیقه

اما اگر به چالش دیگری علاقه دارید، پرورش گیاهان خود از بذر گل می تواند راهی رضایت بخش و لذت بخش برای یادگیری بیشتر در مورد مراقبت از گیاهان و بهبود مهارت های باغبانی شما باشد. بنابراین، چه باغی برای خود داشته باشید، چه یک بالکن کوچک یا فقط یک طاقچه به ویژه آفتاب‌گیر، از  ، باغبان، روزنامه‌نگار و نویسنده کتاب صوتی organic-agri.ir ، خواسته‌ایم تا نکات مهم خود را برای شروع به اشتراک بگذارد. در ادامه باغبانی ۱ زیبایی را ببیند.

آنچه شما نیاز دارید چیزی برای کاشت گیاه است

از پیدا کردن مکان مناسب برای کمک به رشد نهال های خود گرفته تا انتخاب گلدان ها و تجهیزات مناسب، این چیزی است که او باید بگوید. آنچه شما نیاز دارید چیزی برای کاشت است. می‌توانید در خانه از این‌ها زیاد درست کنید. می‌توانید از قابلمه‌های ماست، کارتن‌های تخم‌مرغ و سینی‌هایی که در آن گوجه‌فرنگی و قارچ می‌ریزید برای بذر استفاده کنید. تا زمانی که یک سوراخ در پایین وجود داشته باشد، این مهم ترین است. اما اگر از قابلمه ماست یا هر چیز دیگری استفاده می‌کنید، می‌توانید کف آن را سوراخ کنید – من یک چنگال را روی اجاق گاز گرم می‌کنم و می‌چسبانم. organic-agri.ir در کنار شماست.

“این تمام چیزی است که نیاز دارید – چیزی برای کاشت بذر و سپس مقداری خاک.”

کاشت گا- بذر

کاشت گا- بذر- ارگانیک اگری

باغبانی ۱ زیبایی

بهترین گیاهان برای رشد در داخل خانه و آپارتمان کدامند؟

اگر فضای بیرونی کم دارید و می خواهید در داخل خانه شروع به رشد کنید، وینسنت توصیه می کند به دنبال آفتابی ترین نقطه در خانه خود باشید. بذر گل را از ارگانیک اگری فراهم کنید. در ادامه باغبانی ۲ هیجان انگیز. را ببینید.

او می‌گوید: «قطعاً انواع مختلفی از گیاهان وجود دارد که می‌توانید روی طاقچه بکارید – نکته کلیدی این است که طاقچه شما چقدر آفتابی می‌شود. “اگر فقط فضای داخلی دارید، از آفتابگیرترین جلو پنجره ای که دارید استفاده کنید، زیرا گیاهان تازه کاشته شده نیاز به گرما دارند و بذر گل گرما و نور را دوست دارند.”

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

گیاهانی مانند ریحان، پیازچه، رزماری، پونه کوهی و جعفری تا زمانی که نور و آب کافی داشته باشند، در داخل خانه رشد می کنند.با این حال، ارگانیک اگری می‌گوید، اگر فضای باز دارید، احتمالاً بهتر است بذر گل خود را بیرون بکارید، “مخصوصاً در زمانی از سال که می‌توانیم آنها را بدون خطر سرمازدگی بیرون بگذاریم.”

کاشت گل- بذر

کاشت گل- بذر- ارگانیک اگری

باغبانی ۲ هیجان انگیز.

چه مقدار فضا برای رشد گیاهان از بذر نیاز دارید؟

وینسنت می‌گوید: «من در یک آپارتمان یک خوابه بسیار کوچک زندگی می‌کنم – بالکن من کوچک است – بنابراین به معنای واقعی کلمه یک میز کوچک تاشو دارم، احتمالاً کمتر از یک متر مربع است. “این بستگی به تعداد کاشت شما دارد – این بستگی به تعداد سینی های بذر گل دارد که می توانید در محل خود قرار دهید، بنابراین هر چیزی از اندازه یک لپ تاپ گرفته تا فضایی که دارید واقعا عالی است.” اما در غیر این صورت، اگر فقط به سوپرمارکت‌ها یا نهالستان‌های محلی خود دسترسی داشته باشید، آنهایی که از آنجا انتخاب می‌کنید نیز کاملاً خوب خواهند بود.»

پاسخ سوالات متداول خود را در زمینه گیاهان از ما بپرسید.

  • کاشت گیاهان از بذر چه مزایایی دارد؟

علاوه بر این واقعیت که رشد گیاهان خودمان از دانه ها بسیار عالی است. به زندگی ما طروات می‌بخشد.

  • آیا دلایل دیگری وجود دارد که رشد از دانه ایده خوبی است؟

organic-agri.ir می‌گوید: «شما انتخاب‌های بیشتری در زمینه تنوع دارید. «به خصوص در لحظه‌ای که در مراکز باغ باید صف بکشید تا به آن‌ها برسید و آن‌ها فقط انبار زیادی دارند، می‌توانید گونه‌های بسیار بیشتری از بذر پرورش دهید.

  • برای شروع باغبانی چه کنیم؟

“پرورش چیزی از دانه نیز روش بسیار خوبی برای یادگیری اصول باغبانی است، بنابراین اگر می خواهید در مورد گیاهان بیشتر بدانید و می خواهید یک ماجراجویی باغبانی را شروع کنید، عمل پرورش یک گیاه از دانه به شما کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.