بذر, بذر ذرت

بذر |فواید ذرت را در ۲ مطلب پائین مطالعه فرمائید.

مزرعه- بذر- ارگانیک اگری

بذر و مزارع ذرت منظره ای نمادین از زمین های کشاورزی آمریکا هستند. آیا می خواهید ذرت پرورش دهید؟ احساس نکنید که فقط تولیدکنندگان حرفه ای می توانند محصولی از این محصول کلاسیک را برداشت کنند. در حالی که ذرت ارگانیک اگری بخش قابل توجهی از حیاط شما را به خود اختصاص می دهد، محبوبیت و طعم بذر ذرت بیش از حد شایسته جایگاه خود است. برای کاشت ذرت نیز به فضای زیادی نیاز ندارید. حتی چند گیاه نیز می توانند زیبا به نظر برسند و برداشتی آبدار به شما بدهند.

فهرست عناوین

نحوه پرورش ذرت را در ادامه مطلب پائین مطالعه کنید.

بذر در تابستان‌های طولانی و گرم بهترین رشد را دارد

دانستن زمان کاشت ذرت به این بستگی دارد که

پاسخ پرسش های پر تکرار خود را در قسمت پائین بخوانید.

فهرست تصاویر

فواید ۱ ذرت

فواید ۲ بلالی

نحوه پرورش ذرت را در ادامه مطلب پائین مطالعه کنید.

ذرت شیرین و آبدار organic-agri.ir  برای رسیدن به پتانسیل کامل خود نیاز به مکان آفتابی و محافظت شده دارد. همچنین به خاک غنی (یا تغذیه منظم با کودهای غنی از نیتروژن) نیاز دارد و در خاک خشک یا سنگین به خوبی عمل نمی کند. اما در شرایط مناسب، ذرت یک افزودنی ارزشمند در کنار سایر سبزیجات در باغ سبزیجات شما مانند پیاز و کلم بروکلی است. در ادامه فواید ۱ ذرت را ببیند.

عنوانبذر
نویسندهفلاحت
دپارتماناوج شید
تعداد کلمات۹۰۰ کلمه
مدت مطالعه۹ دقیقه

از کارشناسان در مورد نحوه کاشت ذرت راهنمایی خواستیم. انواع ذرت خود را انتخاب کنید: نرمی بلال و سختی گیاه هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام نوع ذرت را در حیاط خلوت خود پرورش دهید مهم است. شکر موجود در انواع ذرت سنتی به محض چیدن شروع به تبدیل شدن به نشاسته می کند، به این معنی که باید آن را تازه بخورید تا آن طعم شیرین را بدست آورید.

اگر شیرینی بذر را دوست دارید، یک نوع فوق العاده شیرین را انتخاب کنید – که به عنوان “sh2” در کاتالوگ دانه ها ذکر شده است. اگر ذرت کلاسیک انتخاب شماست، به دنبال علام organic-agri.ir در کنار دانه ها باشید. اینها همچنین دارای مزیت قوی تر بودن نسبت به ارقام جدیدتر هستند. طول و دمای نسبی فصل رشد در منطقه شما نیز باید در نظر گرفته شود.

بلالی- بذر ذرت

بلالی- بذر ذرت- ارگانیک اگری

فواید ۱ ذرت

 بذر در تابستان‌های طولانی و گرم بهترین رشد را دارد

می‌توانید ارقام اولیه، اواسط فصل و اواخر فصل را خریداری کنید تا فصل رشد خود را به حداکثر برسانید. اد بولوم، سرپرست باغبان در قلعه گوردون (در برگه جدیدی باز می شود) در اسکاتلند، که دوره های پرورش میوه و سبزیجات را به صورت آنلاین ارائه می دهد، توصیه می کند: «اگر در مناطق شمالی یا سردتر کشور زندگی می کنید، گونه های زودرس را انتخاب کنید. . اما شما می توانید یاد بگیرید که چگونه لپه های بزرگ و خوشمزه بذر را تقریبا در هر نقطه از کشور پرورش دهید.

دانستن زمان کاشت ذرت به این بستگی دارد که

مراقب آب و هوا باشید. ذرت یک محصول لطیف و حساس به یخبندان است، بنابراین صبر کنید تا تمام خطرات هوای سرد از بین برود یا در اواسط آوریل تا می کاشت را در داخل خانه شروع کنید. اد بولوم توصیه می کند: صبور باشید و بذر ذرت خود را زود نکارید. در قلعه گوردون ما ذرت شیرین خود را در گلخانه ای در ماه می شروع می کنیم، اما یک طاقچه گرم و آفتابی به همین خوبی عمل می کند. در ادامه فواید ۲ بلالی را ببیند.

کیت ترنر، باغبان و “گورو باغ” در ارگانیک اگری در یک برگه جدید باز می شود، توصیه می کند دانه ها یا دانه های ذرت را به صورت جداگانه بکارید. بذرها را از آوریل تا مه در داخل خانه بکارید، به طور ایده‌آل در قالب‌هایی – که سینی بذر نیز نامیده می‌شوند – در کمپوست با کیفیت خوب. organic-agri.ir توصیه می کند هر بذر ذرت را جداگانه بکارید زیرا آنها از اختلالات ریشه متنفرند. برای جوانه زدن روی یک طاقچه گرم و روشن قرار دهید تا جوانه بزند.

مزرعه- بذر

مزرعه- بذر- ارگانیک اگری

فواید ۲ بلالی

پاسخ پرسش های پر تکرار خود را در قسمت پائین بخوانید.

  • دانه ها را کجا بکاریم؟

اگر ماژول ندارید، به جای آن می توانید بذرها را در گلدان بکارید. اد می گوید: “دو بذر را در یک گلدان کمپوست چند منظوره ۳.۵ اینچی قرار دهید و آنها را به عمق ۰.۵ اینچ بکارید.” آنها معمولاً پس از حدود ۱۰ روز بذر ذرت جوانه می زنند و پس از آن اگر هر دو جوانه زده اند، ضعیف ترین دو نهال را با دقت بردارید. بگذارید چند هفته رشد کنند تا حدود ۸ اینچ قد داشته باشند و ریشه‌هایشان از ته گلدان‌ها بیرون بیاید.

  • بعد از بزرگ شدن دانه ها چه کنیم؟

هنگامی که برای کاشت در فضای باز به اندازه کافی گرم شد، قبل از انتقال گیاهان به باغچه سبزی در فضای باز، شروع به سفت کردن گیاهان کنید. این به این معنی است که به تدریج بذر ذرت را در فضای باز عادت دهید، بنابراین آنها را در روز بیرون بیاورید (اما نه در آفتاب داغ) و سپس آنها را در شب بازگردانید. کیت می گوید این کار را حدود یک هفته انجام دهید.

  • در چه ماه هایی دانه ها را بکاریم؟

بذر ذرت را می توان مستقیماً از آوریل تا ژوئن در زمین کاشت. یا پس از سفت شدن نهال های خود را به زمین پیوند بزنید. مطمئن شوید که خاک حاصلخیز، عاری از علف های هرز و سنگ و در یک نقطه گرم و روشن بذر ذرت است.

لوسی بردلی از شرکت محصولات باغی ارگانیک اگری می‌گوید: «مکانی آفتابی را انتخاب کنید که از بادهای شدید محافظت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.